مد و استایل

آیتم های مناسب برای ست کردن با اورال پوشیده

آیتم های مناسب برای ست کردن با اورال پوشیده

آیتم های مناسب برای ست کردن با اورال پوشیده

اورال از جمله پوشش های بسیار قدیمی است که طی سالیان طولانی دست خوش تغییرات زیادی شده است. اما همچنان زیبایی و شیک بودن خود را حفظ کرده است. بدون شک اورال ها تنوع بسیار گوناگونی دارند و هرکدام برای هدفی خاص طراحی و تولید شده‌اند. اورال ها اولین بار توسط چتر بازهای آمریکایی و سپس توسط کارگران این شرکت ها مورد استفاده قرار گرفت و سپس طراحان به فکر استفاده از آن در صنعت مد افتادند. در نتیجه امروزه شاهد آن هستیم که اورال هایی با تنوع پیچیده و زیبایی خاص در ویترین فروشگاه ها جا گرفته‌اند. به دلیل استقبال فراوانی که خانوم های ایرانی از این نوع پوشش کرده اند طراحان داخلی بسیاری به فکر طراحی و تولید بیشتر این لباس هستند. اما شاید این اورال ها به تنهایی نتوانند در تن شما زیبا و شیک جلوه کنند. قطعا استفاده از اکسسوری، کیف، کفش و حتا جواهرات زیبا در بهتر جلوه کردن اورال های زنانه نقش چشم‌ گیری دارد. شومیز ها و یا لباس های دیگر را نیز با این لباس های زیبا و سرهمی میتوان ست کرد تا علاوه بر زیبایی به راحتی نیز دست یافت. همچنین اورال ها را میتوان با کت های مجلسی و تونیک ها نیز ست و ترکیب کرد.‌ گزینه های بسیاری برای ترکیب و ساخت ظاهری ایده‌آل وجود دارد که در ادامه مطلب به آنها خواهیم‌ پرداخت.

می توانید برای مشاهده ی محصول اورال آستین بلند کلیک کنید.

کت زنانه کوتاه، انتخابی فوق العاده برای ترکیب با اورال

بدون شک کت های زنانه کوتاه و یا به اصتلاح آمیانه‌تر کت های تک یکی از بهترین انتخاب ها برای ترکیب با اورال های مجلسی هستند. البته نباید فراموش کرد که کت در مد و صنعت مد به معنی مجلسی و شیک بودن است. در نتیجه امکان استفاده از آن را با اورال های غیر از مجلسی ندارید و یا اگر امکان ترکیب آنها نیز وجود داشته باشد ظاهر چندان زیبایی خلق نخواهند کرد. برای ست کردن کت با اورال ابتدا لازم است به نکاتی مانند فرم بدن خود و رنگ آن دقت کنید. برای مثال اگر فرم بدن شما مثلثی است قطعا کت انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. پس باید به سراغ گزینه های بعدی برای ست کردن با اورال بروید. برای آشنایی با این گزینه ها در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

مانتو کیمونو یار همیشگی اورال، زیبایی و راحتی در کنار هم

مانتو های کیمونو حجم بسیار زیادی از بازار را در اختیار دارند و علاقه مندان به آن روز به روز بیشتر می‌شوند. علت آن هم راحت و زیبا بودن آن است. خنک بودن جنس پارچه استفاده شده در مانتوی کیمونو نیز از کسی پنهان نیست. پس اگر قصد خرید پوششی برای ست کردن با اورال در فصل تابستان دارید، بهترین گزینه برای شما مانتوی کیمونو است. همچنین این مانتو ها به خاطر باز و راحت بودن باعث می‌شود ایراد های اندام شما را نیز بپوشانند و شما را هرچه زیباتر و بهتر جلوه بدهند.

 

ست با وِست، بینهایت شیک و جذاب

وست‌ها را معمولا با هر رنگ و طرحی برای اورال میتوان استفاده کرد. این لباس محبوب و زیبا بیشترین تقاضا را برای رنگ سفید خود دارد. علت آن هم هماهنگی بیشتر با اورال های پوشیده و آستین بلند است. پوشیدن وست با اورال سبکی خاص از کژوال بودن را برای شما رقم میزند و زیبایی غیر قابل توصیفی ایجاد خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما وست هایی با رنگ طوسی و سفید است که علاوه بر زیبایی از اسپرت بودن نیز بهره میبرند. وست های اورسایز و گشاد هم نباید از یاد برد که راحتی بیشتری را هنگام حرکت کردن برای شما رقم خواهد زد.

 

ترکیب با تونیک، ساده اما کژوال

تونیک ها معمولا بلند و ساده هستند. این لباس ها حتا پایینتر از باسن را نیز میپوشانند. آستین تونیک ها معمولا باهم متفاوت هستند و از قائده خاصی پیروی نمیکنند، درست مانند سبک یقه آنها. اما نکته قابل توجه خنک و جذاب بودن آن است.  بنابراین اگر قصد فراهم کردن استایلی بهاری و خنک را دارید بهترین گزینه ست کردن اورال پوشیده با تونیک است. پانچ نیز از دیگر مانتوهایی است که میتوان به اورال ست کرد. اغلب از مانتو های پانچ برای استایل های کژوال و بهاره استفاده میکنند. معمولا مانتو های پانچ رنگارنگ و زیبا هستند و میتوانند اورال ساده پوشیده شما را از حالت یک نواختی بیرون آورند.

 

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که بهترین ترکیب را باید با در نظر گرفتن فرم بدن خود انتخاب کنید همچنین در ترکیب رنگ ها و سبک ها نیز دقت کنید، چرا که قطعا ترکیب رنگ های درست با یک دیگر تاثیر پر رنگی در زیباتر جلوه کردن اورال شما دارد. اگر به دنبال ست و ترکیب اورال خود با لباسی زیبا و شیک هستید، باید بگوییم که هزاران راه وجود دارد. البته ما سعی کردیم در این مطلب به برخی از زیباترین و شیک ترین آنها بپردازیم. اما اگر باز هم نتوانستید میان انبوهی از گزینه های برای ست کردن با اورال پوشیده یکی را انتخاب کنید بهتر است از فروشگاه دُرامد دیدن کنید. فروشگاه آنلاین دُرا در خود هزاران سبک و استایل را جا داده که با مشاهده آنها میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. علاوه بر آن پشتیبانی و امکان مرجوع کردن کالا یکی از ویژگی های مثبت و بسیار خوب این فروشگاه آنلاین است.

مشاهده ی مطالب مرتبط: راهنمای خرید اورال متناسب با فرم بدن

1 دیدگاه در “آیتم های مناسب برای ست کردن با اورال پوشیده

  1. یلدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ممنون بابت اطلاعات جامعی که ارائه کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *