سبک زندگی

بهترین جنس پارچه برای کت و شلوار زنانه کدام است؟

بهترین جنس پارچه برای کت و شلوار زنانه

بهترین جنس پارچه برای کت و شلوار زنانه

در سال های اخیر بیش از گذشته استفاده از کت شلوار های زنانه افزایش چشم گیری پیدا کرده است. به طوری که اکثر سلبریتی ها و افراد مختلف برای مجالس و مهمانی های رسمی با استفاده از کت و شلوار زنانه سعی در شیک و زیبا بودن خواهند داشت. اما بسیاری افراد فقط به نوع و طرح این کت شلوار ها توجه داشته و به دنبال خرید انواع کت شلوار زنانه هستند. نکته قابل توجه در هنگام خرید کت شلوار زنانه بدون شک توجه به جنس آن است. چروک پذیری، آب رفت، تغییر رنگ، نخ کش شدن و پاره شدن کت شلوار ها از قسمت دوخت چند تا از مهمترین معایبی است که در صورت توجه نکردن به این موضوع دچار آن خواهید شد. به طور کلی اگر بخواهید کت و شلوار شخصی سازی شده خود را داشته باشید و یا بخواهید آن را از یک مزون یا فروشگاه تهیه کنید جنس این کت شلوار میتواند مهمتر از هر چیز دیگر باشد. اگر قصد خرید و یا خرید کت شلوار های مزون دوز را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با برخی از بهترین جنس و متریال های کت و شلوار زنانه بیشتر آشنا شویم.

پارچه کتان، پارچه کت و شلوار زنانه

کتان را میتوان یکی از قدیمی ترین و بهترین انتخاب ها برای استفاده در کت و شلوار زنانه دانست. کتان به شما استایلی به روز، زیبا و شیک خواهد بخشید به طوری که بتوانید آن را با انواع اکسسوری ها، شال ها و انواع کفش و کیف ها ترکیب و ست کنید. البته باید توجه داشت که کتان به سه نوع تقسیم بندی می‌شود. کتان نازک، کتان متوسط و کتان ضخیم این دسته بندی ها بوده که هر کدام از قیمت، مزیت ها و همچنین کاربرد های متفاوتی برخوردار هستند. به دلیل تقسیم بندی های متنوع این پارچه میتوان از پارچه کتاب برای مهمانی های تابستانی،  مجالس زمستانی و یا استایل های روزمره پاییزی استفاده نمود. به طور کلی پارچه کتان به دلیل داشتن ضخامت نسبتا زیاد از نظر چروک شدن نسبت به پارچه های نخی بسیار برتر است. به طور کلی پارچه کتان را میتوان یکی از پارچه های بسیار مناسب برای کت شلوار زنانه دانست. به هر حال انتخاب پارچه کت و شلوار زنانه امری سلیقه ای نیز هست و شاید دختر خانوم نوجوانی نوعی پارچه را از اولویت خود برای کت و شلوار زنانه قرار دهد و تمامی معایب آن پارچه را نیز به جان بخرد. طبیعی است که شیک و زیبا بودن با راحتی در تناقص خواهد بود.

پارچه نخی بهترین پارچه برای کت شلوار زنانه

در فصل تابستان که هوا گرم و ناخوشایند است بدون شک پارچه های نخی خنک و سبک وزن بهترین گزینه محسوب می‌شوند. مهمانی های تابستانه بدون استایل کت و شلوار زنانه نخی با یک مهمانی ساده هیچ فرقی نخواهد کرد. کت و شلوار زنانه نخی به دلیل جنس و رنگی که دارد زیبایی و جذابیت فوق العاده به شما خواهد بخشید. البته باید توجه کرد که رنگ و طرح این پارچه نخی نیز بسیار مهم است. برای نمونه پارچه های نخی با رنگ های روشن که دارای طرح هایی مانند گل و یا مدل های مدرن و به روزی هستند میتوانند به شما استایلی دخترانه، شاداب و همچنین خنک ببخشند. نباید فراموش کرد که مهمترین معایب این پارچه چروک پذیری بالای آن است. در صورتی که میتوانید با این موضوع کنار بیایید و مزایایی مانند خنکی، سبکی، شست و شوی و شاد آبی این پارچه ها را برتر از ویژگی چروک پذیری این لباس ها بدانید بدون تردید پارچه نخی بهترین جنس پارچه برای کت و شلوار زنانه خواهد بود.

فاستونی، بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه

فاستونی یکی از پارچه های محبوب بوده که بسیاری طرفدار آن هستند. از فاستونی برای طراحی، دوخت و تولید انواع کت و شلوار زنانه میتوان استفاده نمود. اگر بخواهیم متریال به کار رفته در پارچه فاستونی را مو شکافی کنیم متوجه خواهیم شد که ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی با کیفیت و با ظرافت در تهیه این نوع پارچه مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل پارچه های فاستونی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و در کنار خاصیت چروک ناپذیری بسیار خنک نیز هستند که انتخاب آن را برای اکثر افراد تبدیل به امری منطقی خواهد کرد. بدون شک برای مراسم رسمی که نیاز به شیک بودن و همچنین خوش استایل بودن دارید بدون شک پارچه فاستونی بهترین گزینه برای کت و شلوار زنانه شیک و خوش استایل خواهد بود.

پارچه کرپ، محبوب ترین پارچه برای کت و شلوار زنانه

پارچه کرپ یکی از پارچه های کهن ایرانی بوده که در ساخت آن از انواع متریال ها و نخ ها استفاده شده است. پارچه کرپ ظاهری زیبا، ضخیم، کمی براق و همچنین چروک ناپذیر خواهد داشت. یکی از معروف ترین پارچه های کرپ پارچه مازراتی بوده که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته کرپ نیز انواع مختلفی دارد. مانند کرپ پشمی، ابریشمی، و کرپ پلی استری که هر کدام برای فصول مختلف و استایل های مختلفی مناسب هستند. اگر حوصله اتو کردن مانتوی خود را ندارید و از چروک شدن کت و شلوار خود در مراسم و مهمانی های رسمی ناراضی هستید بدون شک پارچه کرپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید ترکیبی از زیبایی، شیک بودن و راحتی را تجربه کنید. پارچه کرپ مثالی نقصی برای عبارت شیک بودن با راحتی در تناقص است خواهد بود و میتواند شما را بسیار زیباتر جلوه دهد.

پارچه لنین، قدیمی ترین جنس پارچه کت و شلوار

لنین را میتوان از پارچه هایی که برای مومیایی کردن افراد در مصر استفاده میشده است را قدیمی تر دانست. البته الیاف این جنس پارچه همچنان پرکاربرد و زیبا است. لنین را میتوان به همان پارچه کتان دانست که از نظر کم بودن ضخامت و بسیاری لطافت از پارچه های کتان برتر است. اگر قصد استفاده از کت و شلوار زنانه را در فصل تابستان دارید بدون شک پارچه لنین به دلیل لطافت و همچنین کم بودن ضخامت و راحتی در شست و شوی مداوم آن یکی از بهترین گزینه ها برای کت و شلوار زنانه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *