مد و استایل

بهترین مدل‌های شومیز برای افراد لاغر

شومیز برای افراد لاغر

انتخاب لباس برای هر فرد براساس نوع اندام متفاوت است. طبیعتاً لباس مناسب برای افراد لاغر با افراد چاق از نظر مدل، رنگ، قد لباس و غیره تفاوت‌هایی دارد. شومیز نوعی پیراهن زنانه است که در مدل‌های مختلف طراحی و دوخته می‌شود. شومیز به دلیل راحتی در پوشش و تنوع مدل در بین بانوان لاغر اندام بسیار محبوب است. بهترین مدل‌های شومیز برای افراد لاغر کدام است؟ افراد لاغر بهتر است شومیزی انتخاب کنند که حالت آزاد دارد. این مدل از شومیز اندام را پرتر از حالت معمول نشان می‌دهد. اگر اندام لاغری دارید اما نمی‌دانید کدام مدل شومیز برای شما مناسب است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شومیز مناسب برای افراد لاغر

داشتن یک استایل شیک نیازمند آشنایی با نوع اندام و لباس‌های مناسب برای آن است. انتخاب شومیز برای افراد لاغر باید به گونه‌ای باشد که قسمت‌هایی از اندام آن‌ها را پرتر جلوه دهد. بهترین مدل‌های شومیز برای افراد لاغر به شرح زیر هستند:

شومیز چند لایه

اگر اندام لاغری دارید، شومیز‌های چند لایه می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. این مدل از شومیز شما را چاق‌تر از حالت معمول نشان می‌دهند. در شومیز‌های چند لایه به طور معمول لایه بالایی بر روی لایه زیرین دوخته شده است. این شومیزها معمولا دو لایه دارند.

شومیز با یقه گرد

انتخاب مدل یقه شومیز برای افراد لاغر بسیار حائز اهمیت است. شومیز با یقه گرد بهترین مدل شومیز برای افراد لاغر به شمار می‌رود. این مدل یقه به دلیل پنهان کردن لاغری شانه و گردن برای افراد لاغر بسیار مناسب است.

شومیز چین دار

از دیگر انواع مدل‌های شومیز برای افراد لاغر می‌توان به شومیز چین دار اشاره کرد. شومیز چین دار معمولا در قسمت گردن و سر شانه یا دور کمر دارای چین‌های متعدد است. این مدل شومیز غالبا از جنس نخی دوخته می‌شود. شومیز چین دار ساده، شومیز چین دار دکمه دار، شومیز چین دار آستین بلند، شومیز چین دار آستین کوتاه و شومیز چین دار جیب دار از انواع مدل‌های شومیز چین دار برای افراد لاغر هستند.

شومیز آستین پف دار

اگر اندام لاغری دارید و به دنبال یک مدل شومیز خاص هستید، شومیز آستین پف دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از شومیز آستین‌های پفکی دارد. بنابراین به خوبی می‌تواند لاغری شانه ها و بازوها را بپوشاند. به طور معمول برای دوخت شومیز آستین پف دار از پارچه‌های ساتن، حریر، لمه و دانتل استفاده می‌شود.

شوميز یقه حلزونی

شومیز با یقه مدل‌دار نسبت به شومیزهای ساده برای افراد لاغر گزینه مناسب‌تری هستند. شومیز یقه حلزونی یکی از انواع مدل‌های شومیز زنانه است که به دلیل فرم یقه برای افراد لاغر انتخاب ایده‌آلی هستند. شومیز یقه حلزونی در قسمت یقه دارای چین‌های منظمی است که با دقت و زیبایی کنار به یکدیگر متصل شده‌اند. از این شومیز می‌توان برای مجالس خاص، مهمانی، تولد و دورهمی استفاده کرد.

شومیز جلو بسته

اگر به دنبال یک شومیز هستید که علاوه‌بر مهمانی و دورهمی برای گشت و گذار نیز مناسب باشد، شومیز جلو بسته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شومیز جلو بسته مدل‌های مختلفی دارد. در طراحی این مدل شومیز از چند بند برای بسته شدن شومیز استفاده می‌شود. همچنین ممکن است زیپ یا دکمه برای بسته شدن جلوی شومیز به کار رود. برای زیباتر دیده شدن اندام لاغر بهتر است شومیزی انتخاب شود که قسمت جلویی آن به شکل ضربدری بسته می‌شود

شومیز کمر دار

شومیز کمر دار برای افراد لاغری که باسن کوچکی دارند، یک انتخاب ایده‌آل است. این مدل شومیز در قسمت کمر دارای یک کمربند پهن یا باریک از جنس خود شومیز است. اگر شومیز شما ساده است و حالت آزاد دارد، یک کمربند همرنگ برای آن خریداری کنید.

نکات مربوط به انتخاب شومیز برای افراد لاغر

افراد لاغر در هنگام خرید شومیز علاوه‌بر مدل باید به نکات دیگری نیز توجه کنند. برخی از این نکات عبارتند از:

جنس شومیز

افراد لاغر بهتر است از خرید شومیز‌هایی با جنس نازک صرف نظر کنند. شومیز با جنس، کتان، جین الیاف یا جنس پفکی برای این دسته از افراد مناسب‌تر به نظر می‌رسند. زیرا اندام را پرتر نشان می‌دهند.

رنگ شومیز

در انتخاب شومیز به سراغ شومیز‌ها با رنگ روشن بروید. شومیز با رنگ تیره شما را بیش از حد طبیعی لاغر جلوه می‌دهد. در مقابل رنگ‌های روشن مانند سفید، سبز، قرمز، صورتی، آبی روشن، یاسی اندام لاغر شما را بزرگ‌تر یا به عبارتی پرتر از حالت معمول نمایش می‌دهد.

سایز شومیز

پوشیدن لباس چسبان نه تنها برای افراد لاغر بلکه برای سایر افراد با هر اندامی توصیه نمی‌شود. افراد با اندام لاغر بهتر است شومیزی را انتخاب کنند که از نظر سایز حالت آزاد داشته باشد. به عبارتی شومیز‌ نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد و سرشانه‌ها به طور دقیق در قسمت مربوط به خود مرتب باشند.

انتخاب شومیز بر اساس قد

اگر در کنار اندام لاغر، قد کوتاهی دارید، باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که به بلندتر دیده شدن قد شما کمک می‌کنند. برای این منظور از پوشیدن شومیز‌های گشاد و خیلی بلند نمی‌توانند گزینه مناسبی باشند. شومیزهایی با قد کوتاه که به خوبی بر روی تن شما بنشیند، برای جذاب‌تر کردن افراد لاغر اندام با قد کوتاه مناسب هستند. اگر قد بلندی دارید، شومیزهایی با سایز فری را انتخاب کنید.

سخن پایانی

امروزه شومیز یکی از لباس‌های پرطرفداری است که برای جشن‌ها، مراسمات خاص، دورهمی‌های دوستانه و غیره کاربرد دارد. بنابراین خرید این مدل لباس برای تمامی خانم‌ها بسیار ضروری خواهد بود. در مطلب دیگری از پوشاک دُرامد شما را با بهترین مدل‌های شومیز برای افراد لاغر آشنا کردیم. آشنایی با مدل‌های مناسب شومیز برای افراد لاغر می‌تواند به شما در شیک پوش بودن کمک کند. به نظر شما بهترین مدل شومیز برای افراد لاغر کدام است؟ اگر اندام لاغری دارید و از مدل خاصی از شومیز استفاده می‌کنید، در قسمت نظرات آن را آن را معرفی کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *