مد و استایل

تفاوت رامپر و بیلرسوت و اورال چیست؟

تفاوت رامپر و بیلرسوت و اورال

تفاوت رامپر و بیلرسوت و اورال

داشتن پوشش مناسب هر فصل و یا حرکت با جریان مد و ترند های جدید روزمره همواره یکی از دقدقه های مهم افراد به خصوص خانوم ها بوده است. اورال ها از سالیان طولانی در ویترین فروشگاه ها وجود داشته اند. البته هر ساله طرح و استایل متفاوتی از آنها ارائه می‌شود، به طوری که دیگر اورال های امروزی شباهتی با اورال های چند دهه پیش ندارند. رامپر ها و بیلرسوت ها نیز تاریخچه ای همانند اورال ها دارند. برای مثال بیلرسوت نوع دو بنده اورال است که اولین بار برای کارگران استفاده شد. رامپر نیز لباسی یک دست و با شلوارک های متصل به بالا تنه است که به شما ظاهری یک پارچه، منظم و البته زیبا میبخشند. اورال ها با بیلرسوت ها تفاوت های بسیاری از نظر جنس و ظاهر دارند. رامپر ها نیز همینطور هستند. هرکدام از پوشاک ذکر شده در این مطلب برای فصول یا مجالس متفاوتی طراحی و تولید شده اند. در ادامه این مطلب به برسی هر یک از آنها و سپس مقایسه آنها با یک دیگر خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید یکی از این محصولات زیبا و شیک را دارید تا انتهای مطلب همراه فروشگاه دُرا مُد باشید.

 

رامپر چیست؟

رامپر یک لباس یک پارچه، یک دست و زیبا است. رامپر ها بسیار راحت و خنک هستند و برای فصل های گرم سال یک انتخاب بی نظیر محسوب می‌شوند. رامپر ها در قسمت پایینی از شلوارک های نسبتا کوتاهی برخوردارند و در قسمت بالا تنه نیز معمولا از پارچه ای منفذ دار و خنک دوخته شده اند. رامپر ها استایلی کژوال و به روز به شما خواهند بخشید. دقیقا برخلاف اورال ها که ظاهری شیک و مجلسی به شما خواهند داد.

 

بیلرسوت چیست؟

بیلرسوت تلفظ ترکی واژه اورال یا همان جامپسوت است. بیلرسوت ها شباهت بسیاری با اورال های لختی مانند دارند. این لباس جذاب و کژوال از دو بند نازک و باریک در قسمت بالایی برخوردار است که بر روی شانه های شما قرار خواهد گرفت. علاوه بر این بیلرسوت ها را به تنهایی نمیتوان پوشید و معمولا آن را در بر روی لباسی تابستانی دیگر میپوشند. بیلرسوت ها معمولا از جنس لی و یا کتان دوخته میشوند. بیلرسوت ها از آستین برخوردار نیستند و به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی برای تابستان ها محسوب می‌شوند‌. البته هنوز نوعی از بیلرسوت به عنوان لباس کار نیز استفاده می‌شود و به دلیل یک پارچه بودن آن انتخابی بسیار مناسب برای کارگران خواهد بود. شایان ذکر است که انواع دخترانه بیلرسوت تفاوت بسیاری با بیلرسوت های کارخانه ای دارد و از زیبایی و طراحی متفاوتی برخوردارند. به طور کلی بیلرسوت انتخابی بی نظیر برای تابستان و مجالس خودمانی است. بیلرسوت ها درست مانند رامپر ها هستند و کاملا برخلاف اورال ها محسوب میشوند.

 

اورال چیست؟

اورال ها تنوع بسیار گوناگونی دارند. برخی آستین دار و برخی بدون آستین هستند. برخی جذب و برخی دیگر آزادتر هستند. گاهی برخی از اورال ها نیز حالتی بندی دارند ولی نمیتوان آنها را بیلرسوت دانست. در قسمت پایینی برخی دامن و یا برخی شلوار دارند. معمولا شلوار این اورال ها در قسمت باسن و ران جذب تر و در قسمت ساق پا و دمپا گشاد تر هستند. ویژگی اصلی اورال ها باریک نشان دادن کمر شما است. اورال ها پوششی  شیک و مجلسی محسوب می‌شوند. حال که با بیلرسوت، رامپر و اورال بیشتر آشنا شدید بهتر است در رابطه با تفاوت های آنها نیز بیشتر بدانید. پس تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

تفاوت بیلرسوت و اورال

اورال ها معمولا تمام بدن را میپوشانند. اما بیلرسوت ها این طوز نخواهند بود. بیلرسوت ها برخلاف اورال ها تمام بدن را نمی‌پوشانند. این لباس ها در قسمت بالایی تنه یا به عبارتی سینه به بالا و همچنین زانو به پایین و  البته دست ها را نمیپوشانند. بیلرسوت ها انواع مختلفی دارند. برخی مجلسی و برخی دیگر مناسبت استایل های روزانه هستند. اما اورال ها بدون شک یک انتخاب بی نقص برای مهمانی ها و مجالس خواهند بود. این لباس ها شیک، مجلسی و بسیار زیبا هستند. اورال ها شما را خوش اندام تر و بلندتر نشان خواهد داد. اما بیلرسوت ها ظاهری کوتاه تر و کژوال تر به شما خواهند بخشید.

 

تفاوت اورال با رامپر

رامپر ها بسیار خنک هستند. رامپر معمولا از شلوارک برخوردار است و هیچ یک از انواع آن دارای شلوار و یا دامن نخواهند بود. رامپر ها بسیار کژوال و اسپرت بوده است درست برخلاف اورال ها. اما اورال ها از پارچه های سنگین و مجلسی دوخته می‌شوند. پارچه هایی گران قیمت و شیک که اورال ها را محصولی شیک و لوکس تبدیل خواهند کرد‌. رامپر ها بدون شک برای دختر بچه های کوچک و خردسال یک انتخاب بی نظیر و بی نقص خواهد بود. رامپر ها انتخابی خنک و زیبا برای دختران نوجوان هستند. اما اورال ها برای دختران جوان و خانوم های میان سال انتخابی درست محسوب می‌شود. اورال ها در قسمت سینه برخلاف رامپر ها گشاد تر هستند و رامپر ها برخلاف اورال ها در قسمت باسن و ران راحت تر و گشاد تر هستند. بنابراین هرکدام از این لباس های جذاب و شیک برای کاربردی متفاوت طراحی و تولید شده اند. پیشنهاد ما به شما ابتدا شناخت نیاز خود و سپس اقدام به خرید یک لباس اورال، بیلرسوت و یا رامپر است.

مشاهده مطالب مرتبط :آیتم های مناسب برای ست کردن با اورال پوشیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *