مد و استایل

راهنمای خرید اورال متناسب با فرم بدن

راهنمای خرید اورال مناسب با فرم بدن

شناخت فرم بدن یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید اورال و لباس های مجلسی زنانه است. گاهی لباس مجلسی در تن مانکن بسیار زیبا جلوه خواهد کرد اما بر روی بدن شما ممکن است نقص هایی داشته باشد. فرم بدن خانوم ها خیلی با یک دیگر متفاوت نیست و فقط شامل چند دسته و طبقه بندی خواهد شد. بدون شک خرید اورال متناسب با اندام خود رضایت کامل شما را برای خرید یک لباس مجلسی به دست خواهد آورد و اندام شما را زیباتر و شیک تره جلوه خواهد داد. خرید اورال بدون در نظر گرفتن فرم بدن و یا نوع پارچه استفاده شده برای آن ممکن تاثیرات منفی و ناراحت کننده ای را برای شما به ارمغان بیاورد. در نتیجه پیشنهاد ما به شما شناخت هرچه بیشتر فرم بدن خود و انتخاب پارچه ای متانسب به رنگ پوست خود است تا هرچه بیشتر در اورال های زیبا و شیک بدرخشید. اگر قصد خرید اورال زنانه را دارید و به دنبال نوع مناسب اورال برای خود هستید تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

انواع فرم بدن

همانطور که اشاره شد فرم بدن خانوم ها به ۵ دسته کلی تقسیم می‌شود. دسته اول خانوم های زیبا اندام و خوش هیکلی هستند که بدن آنها به فرم ساعت شنی نیز معروف است. اندام ساعت شنی همانطور که از اسم آن پیدا است از کمر باریک و بالا تنه و پایین تنه نسبتا برجسته ای برخوردار است. سینه های پهن و درشت، کمر باریک و رون های پر ویژگی های اندام ساعت شنی محسوب می‌شوند. دسته بعدی اندام مثلثی شکل است. اندام مثلثی شکل به خاطر ظاهری که دارند به حالت گلابی شکل نیز معروف هستند. خانوم هایی که از این اندام بهره میبرند ران های تو پر و باسنی بزرگ دارند در حالی که از عرض سینه و کمر باریکی نسبت به ران های خود برخوردارند. البته نوعی دیگری از اندام مثلثی شکل هم وجود دارد. سینه هایی درشت و باسنی نسبتا کوچک از جمله ویژگی های این نوع خاص اندام است. این نوع اندام به اندام مثلثی وارونه نیز معروف است. نوع دیگر اندام زنان اندام سیبی شکل است. اندام سیبی شکل در خانوم های میان سال ایرانی بیشتر دیده می‌شود. این خانوم ها از کمر و سینه بزرگی برخوردارند درحالی که باسن آنها نسبت به اندام های دیگر آنها کوچکتر جلوه میکند. حال که با انواع فرم بدن آشنا شدید و میتوانید بهتر بدن خود را بشناسید بهتر است سپس به سراغ انتخاب نوع مناسب اورال برای خود بروید. در ادامه راهنمایی های در رابطه با این موضوع مهم برای شما ارائه خواهیم داد.

مشاهده مطالب مرتبط :تفاوت رامپر و بیلرسوت و اورال چیست

کدام اورال ها مناسب چه فرم بدنی هستند؟

بدون شک اندام ساعت شنی بهترین اندام برای اورال ها هستند. همچنین اورال ها برای خانوم های قد کوتاه نیز بسیار مناسب است. اورال اندام خانوم های قد کوتاه را به دلیل یک دستی و سرهمی بودن کشیده تر و بلندتر نشان خواهند داد. البته برای افرادی که فرم بدن مثلثی و یا مثلث وارونه دارند اورال های جذب پیشنهاد نخواهند شد. البته برخی از اورال ها برای همین خانوم هایی با اندام خاص طراحی و تولید شده اند. این اورال ها معمولا در قسمت بالایی جذب تر ولی در قسمت پایینی کمی راحت تر هستند تا در تمام طول بدن شما زیبا و راحت باشند. برای مثال اورال هایی که از شلوار بگ و یا آستین های پفی بهره میبرند برای خانوم هایی با اندام گلابی شکل یا مثلث وارونه بسیار شیک و جذاب هستند. خانوم هایی با اندام سیبی شکل بهتر است سراغ انواع دیگر لباس اورال بروند. اورال ها تمرکز اصلی را بر روی باریکی کمر و تو پر بودن سینه و ران ها قرار داده اند. بنابراین اندام سیبی شکل که کمر پهن از ویژگی های بارز آن است بدون تردید انتخاب مناسبی برای خانوم های تپل و با اندام سیبی شکل نخواهد بود. زیبا جلوه کردن استایل شما به انتخاب شما به نوع و طرح لباس وابستگی بسیاری دارد و نمیتوان فقط فرم اورال و فرم بدن را در نظر گرفت. رنگ، دوخت و نوع پارچه نیز در بهتر شدن استایل شما نقش به سزایی خواهند داشت. تیپ بدنی مستطیلی شکل نیز یکی از دیگر انواع فرم بدن خانوم ها می‌باشد. برای این نوع فرم بدن اورال های مخصوصی در فروشگاه ها وجود دارند که افراد میتوانند با کمترین هزینه به بهترین استایل متانسب با فرم بدن خود دست یابند. خانوم هایی با اندام مستطیلی شکل بهتر است اورال هایی با باز، لخت و دمپا گشاد بپوشند. این اورال ها استایلی خاص و جذاب به آنها خواهد بخشید و باعث می‌شود اندام آنها در اورال هرچه زیباتر جلوه کند. هیچ یک از مطالبی که در این مقاله آورده شده است بر اساس نظر شخصی نبوده و اکثر آنها یا حاصل تجربه افراد مختلف از خرید و یا نظر طراحان مد و لباس است. بنابراین اگر قصد خرید اورال را دارید رعایت نکات ذکر شده بالا به شدت به شما توصیه خواهیم کرد. اما نباید فراموش کرد که سلیقه شخصی در خرید اورال نیز بسیار حائز اهمیت بوده و هست. بدون شک اگر اورالی را خریداری کرده اید یا قصد خریدن آن را دارید که فکر میکنید متانسب اندام شماست بهتر است آن را بر روی تن خود مشاهده کنید. تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. فروشگاه آنلاین دُرا مُد در زمینه فروش اورال و لباس های مجلسی زنانه سابقه ای بسیار درخشان دارد. این فروشگاه از تمام مدل های اورال خود فیلم تهیه کرده و میتوانید با مشاهده آنها از خرید آنلاین خود پیش از پیش مطمئن شوید. همچنین امکان مرجوعی رایگان یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت فروشگاه دُرا مد محسوب می‌شود که بدون شک رضایت مشتریان آن را بیش از پیش تامین خواهد کرد. اگر پس از خرید اورال متوجه شدید که با فرم بدن شما و یا رنگ آن با پوست شما هماهنگ نیس به راحتی میتوانید با ارتباط با واحد پشتیبانی محصول را مرجوع کرده و تجربه ای بی نظیر از خرید آنلاین بدست آورید.

مشاهده مطالب مرتبط :آیتم های مناسب برای ست کردن با اورال پوشیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *