مد و استایل

راهنمای خرید لباس برای زنان قد بلند

بهترین لباس برای زنان قد بلند چیست؟

خانوم های قد بلند در انتخاب لباس چالش های بسیاری را خواهند داشت. از طرفی استایل های افراد قد بلند بسیار شیک تر و جذاب تر از استایل افراد قد کوتاه خواهد بود.  شاید مد در ایران بیشتر برای خانوم هایی با قد متوسط باشد. اما در کشور های اروپایی اکثرا مد را برای افراد قد بلند و همچنین کشیده در نظر میگیرند چرا که این افراد از زیبایی اندام فوق العاده در کنار کامل بودن فرم بدنی برخوردارند. قد را میتوان یک دارایی با ارزش دانست و اگر آن را درست جلوه دهید به راحتی خواهید توانست شیک تر و جذاب تر باشید. اگر شما هم در خرید لباس برای خود به دلیل قد بلند خود مشکل دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با برخی نکات مهم هنگام ایجاد استایل برای افراد قد بلند بیشتر آشنا شوید.

کفش مناسب خانوم های قد بلند

از کتونی های بدون لژ استفاده کنید. کفش های مجلسی کالج و همچنین کتونی های تخت و بدون لژ بسیار زیبا هستند. بسیاری از افراد هنگام مواجه شدن با خانوم های بلند به پاهای آن ها توجه میکنند که آیا کشف پاشنه بلند پوشیده اند یا خیر. اما در صورتی که از کفش های تابستانی بدون پاشنه و یا کف تخت استفاده کنید هم میتوانید قد خود را معمول تر نشان داده و هم زیبایی پاهای خود را به رخ دیگران بکشید. البته اگر قد شما خیلی هم بلند نیست میتوانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که هنگام خرید کفش پاشنه بلند از پاشنه های نوک تیز و نازک دوری کنید تا یک نواختی و زیبایی را به  پاهای خود ببخشید. از طرفی باید دقت داشته باشید که کفش پاشنه بلند برای خانوم های قد بلند میتواند باعث افزایش جذابیت و قدرت نیز بشود که این موضوع به خودی خود یکی از مزایا قد بلند برای خانوم ها خواهد بود.

اکسسوری های مناسب زنان قد بلند

سعی کنید از اکسسوری هایی با سایز معمولی استفاده کنید. ریز بودن اکسسوری میتواند شما را بلند تر جلوه دهد اما پا بند ها، دست بند ها و همچنین گردنبند های سایز متوسط میتواند بسیار زیبا باشد و شما را شیک تر جلوه دهد. از اکسسوری های بسیار درشت دوری کنید و به دنبال کشف نقاط تعادل در استایل خود باشید. جلوی آینه بروید و هر کدام از لباس های خود را با ترکیب های متفاوت امتحان کنید. بدون شک لباسی که مورد پسند خود شما باشد باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و احساس رضایت بیشتری از ظاهر خود خواهید داشت. افزایش اعتماد به نفس، حس قدرت و همچنین رضایت را برای شما به دنبال خواهد داشت. بهتر است سراغ لباس های دو رنگ بروید. سعی کنید از لباس های یک رنگ و یک نواخت استفاده نکنید. لباس های تک رنگ و بدون طرح برای خانوم های قد کوتاه مناسب تر است تا افراد قد بلند. لباس های طرح دار و شلوغ، عدم استفاده از طرح هایی با خطوط عمودی و همچنین ترکیب رنگ های مختلف با یک دیگر در استایل شما میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. راهنمای خرید لباس برای زنان قد بلند شاید تا حدودی سلیقه ای باشد ولی میتوان چند نکته مهم را رعایت نمود تا زیبا تر به نظر رسید.

استایل میدی و ماکسی برای زنان قد بلند

استایل میدی و مام استایل و همچنین لباس های ماکسی میتوانند بهترین گزینه برای شما باشند. به طور کلی این استایل ها برای افراد قد بلند بوده و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. این استایل ها باعث کاهش قد ظاهری شما نخواهند شد اما باعث تقویت نکات برجسته و جذاب قد بلند خواهد شد که در نتیجه افزایش زیبایی از نظر قد و همچنین جذابیت هرچه بیشتر را به دنبال خواهد آورد. بهتر است از خیاط خود در رابطه با لباس های مناسب افراد قد بلند سوال کنید. خیاط ها به خوبی تناسب را در میان اندام های شما پیدا خواهند کرد. لباس هایی که توسط خیاط شخصی شما دوخته شود میتواند عیب ها و نقص های اندام شما را نیز به خوبی بپوشاند. گاهی اوقات برخی افراد لباس های آماده را به خیاط خود ارائه میدهند تا آن را متناسب با اندام خود شخصی سازی کند. این امر نیز میتواند در برخی مواقع کار ساز بوده و در برخی مواقع دیگر چالش برانگیز باشد. بنابراین در صورتی که خیاطی حرفه ای دارید به سراغ این بخش بروید.

اورال و سرهمی بهترین انتخاب برای زنان قد بلند

بهترین و راحت ترین گزینه برای افراد قد بلند در انتخاب لباس استایل های اورال و سرهمی است. اورال ها انواع مختلفی دارند و برخی مجلسی و برخی دیگر مناسب استایل های روزمره هستند. جامپسوت نیز میتواند یکی دیگر از لباس های سرهمی راحت برای خانوم های قد بلند باشد. به طور کلی لباس هایی که یک تیکه بوده و از طرح های بسیار متنوع و زیبایی بهره میبرند برای زنان قد کوتاه بسیار مناسب هستند. حال اگر این لباس ها براق و از رنگ هایی مانند مشکی استفاده کنند بدون شک بی نظیر خواهند شد. ترکیب یک اورال مشکی براق در کنار کفش پاشنه بلند جذاب و شیک میتواند شما را با قد زیبایی که دارید در هر مجالس و میهمانی بدرخشاند. البته نباید فراموش کرد که انتخاب لباس و به خصوص ایجاد استایل برای زنان قد بلند امری سلیقه ای بوده و شاید فردی با تمام نکات ذکر شده در این مطلب موافق نباشد و استایل های دیگری را برای افراد قد بلند مناسب بداند. اگر شما هم جزو این دختر خانوم های جوان و یا خانوم های شیک پوش هستید بهتر است به سلیقه خود مراجعه کنید. علت این موضوع هم بسیار روشن است. پوشیدن لباسی که مورد علاقه شما باشد و شما را زیباتر جلوه دهد میتواند در افزایش اعتماد به نفس شما نقش به بسیاری داشته باشد و همانطور که اشاره شد احساس رضایت بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت. بنابراین به احساس درونی خود گوش دهید و سعی کنید بهترین استایل ممکن را برای خود به وجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *