مد و استایل

راهنمای ست کردن لباس با کت کتان

راهنمای ست کردن لباس با کت کتان

چگونه کت کتان را ست کنیم؟

کت کتان یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های انتخابی بانوان است. تنوع بالای مدل‌های قابل دوخت با پارچه کتان، قابلیت ست کردن با انواع  لباس، جنس خاص و وزن سبک برخی از مواردی هستند علت محبوبیت این کت را به خوبی شرح می‌دهند. کت کتان در انواع مدل‌ها با پارچه ضخیم و نازک دوخته می‌شود. کت کتان از پارچه کتان با الیاف طبیعی است. از این رو استفاده از آن برای چهار فصل سال مناسب است. در این مطلب قصد داریم به راهنمای ست کردن لباس با کت کتان بپردازیم. با ما همراه باشید.

امروزه کت کتان در رنگ‌ها و و طرح‌های مختلف در فروشگاه‌های مختلف دیده می‌شود. کت کتان اسپرت یکی از رایج‌ترین مدل‌های محبوب است که از پارچه کتان نازک دوخته می‌شود. این مدل از کت کتان برای حضور در محل کار، مسافرت، جمع دوستانه و فعالیت‌های روزمره بسیار مناسب است. تنوع بالای رنگ و مدل‌ از ویژگی‌های کت کتان اسپرت به شمار می‌رود. کت پاییزه از نظر جنس کتان با کت اسپرت تفاوت دارد. کت‌های کتان پاییزه غالبا پشمی هستند و به خوبی می‌توانند بدن را گرم کنند.

ست کردن کت کتان یا به عبارتی استایل کردن آن برای بسیاری از افراد دشوار به نظر می‌رسد. بسته به اینکه کت کتان شما در دو مدل کوتاه یا بلند دوخته شده باشد، ست کردن آن متفاوت است. برای ست کردن کت کتان می‌توانید به شیوه زیر عمل کنید:

 ست کردن کت کتان با شلوار جین

از یک شلوار جین برای ست کردن کت کتان استفاده کنید. بسته به رنگ کت کتان یک شلوار جین مناسب برای آن بخرید. توجه داشته باشید که شلوار جین علاوه‌بر رنگ آبی، رنگ‌های دیگری نیز دارد. بنابراین اگر شما هم مانند بسیاری از افراد تنها از شلوار جین آبی استفاده می‌کنید، باید به فکر خرید یک شلوار جین با رنگی به غیر از رنگ آبی باشید. پوشیدن شلوار جین رنگی با کت کتان برای افرادی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است. در این استایل از پوشیدن کفش زنانه زیاد مناسب نیست. بنابراین بهتر است برای داشتن یک استایل مناسب کفش کتانی انتخاب کنید.

ست کردن کت کتان با شلوار کتان

برای داشتن یک استایل‌های راحت کت کتان را با شلوار کتان ست کنید. شلوار کتان بگ یک گزینه بسیار عالی برای ست کردن با کت کتان است‌. ست کت کتان با شلوار کتان برای انجام فعالیت‌های روزمره و دورهمی دوستانه مناسب است. استفاده از کفش‌های کتانی با رنگ سفید و مشکی برای ست کردن کت کتان با شلوار کتان کاملا ایده‌آل است.

ست کردن کت کتان با دامن

اگر به دنبال یک استیل زنانه جذاب با کت کتان هستید، دامن‌ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دامن‌ها می‌توانند از جنس کتان، جین، نخی و غیره باشد. اگر کت کتان حالت آزاد دارد، از یک کمربند برای زیباتر کردن آن استایل خود استفاده کنید‌. کمربند با باریک‌تر کردن کمر جلوه زیبایی به استایل شما می‌بخشد. در این استایل علاوه‌بر کفش‌های کتانی می‌توانید از کفش زنانه نیز نیز استفاده کنید.

ست کردن کت کتان با شلوار پارچه‌ای و کفش زنانه

استفاده از شلوار پارچه‌ای برای ست کردن با کت کتان استایل شما را رسمی می‌کند. بنابراین اگر برای حضور در یک مراسم خاص قصد دارید کت کتان بپوشید اما نمی‌دانید آن را با چه شلوار و کفشی ست کنید ما شلوار پارچه‌ای با کفش زنانه را به شما توصیه می‌کنیم. این استایل به خوبی شما را از دیگر افراد متمایز می‌کند.

نکات مربوط به ست کردن لباس با کت کتان

اگر از کت کتان با قد کوتاه استفاده می‌کنید، شلوار بگ و کارگو می‌تواند ترکیب زیبایی به استایل شما ببخشد. شلوارهای جذب برای این دسته از کت‌ها نمی‌توانند جلوه ظاهری مناسبی داشته باشند.

  • کت کتان باید به طور کامل با سایز بدن شما تناسب داشته باشد. کت‌های کتان خیلی تنگ یا خیلی گشاد استایل شما را از حالت معقول خارج می‌کند. اگر جثه درشتی دارید، کت کتان با جیب‌های بزرگ را انتخاب کنید.
  • برای پوشش سر می‌توانید علاوه‌بر شال و روسری از کلاه لبه دار و اسپرت نیز استفاده کنید. وجود تضاد بین رنگ شال و لباس می‌تواند استایل شما را بهتر جلوه دهد.
  • کت‌های کتان با قد بلند برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر هستند. استایل کردن این مدل از کت کتان با کفش زنانه، شلوار راسته پارچه‌‌ای و کیف دوشی برای حضور در مراسمات رسمی بسیار زیبا خواهد بود.
  • برای زیباتر شدن استایل خود دکمه‌های کت کتان را ببیند. زیرا کت‌های جلو باز ظاهر شما را نامرتب جلوه می‌دهند.

سخن پایانی

امروزه استفاده از کت کتان زنانه به عنوان یک معیار شیک پوشی شناخته می‌شود. بدون شک داشتن استایل شیک می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش اعتماد به نفس شما داشته باشد. اما این امر تنها در صورتی می‌تواند شما را خاص‌تر از دیگر افراد جلوه دهد که در استایل کردن کت کتان دقت به خرج دهید. در این مطلب از پوشاک دُرامد به راهنمای ست کردن لباس با کت کتان پرداختیم‌. به طور کلی ست کردن کت کتان و سایر انواع پوشاک کاملا سلیقه‌ای است‌. با این وجود رعایت برخی نکات و استفاده از آیتم‌های مناسب در کنار یکدیگر می‌تواند جلوه بهتری به استایل شما ببخشد. شما از چه آیتم‌هایی برای ست کردن کت کتان استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *