مد و استایل

نحوه ست کردن کراپ تاپ

ست کردن کراپ تاپ

ست کردن کراپ تاپ

کراپ ها و تاپ ها در دسته ای لباس های زنانه و به خصوص دخترانه ای قرار میگیرند که از تنوع بسیار بالایی در کنار زیبایی چشم گیر و راحتی فوق العاده برخوردار هستند. کراپ نوعی لباس به اصطلاح نیم تنه ای بوده که تا قسمت بالای کمر و یا کمی پایین تر از آن را میپوشاند و در طرح های مختلفی عرضه و تولید می‌شوند. شاید کراپ را بتوان یکی از گزینه های مناسب برای هر فصلی دانست. این کراپ های زیبا در رنگ بندی های مختلف با طرح های مختلف مانند بدون آستین، بندی آستین بلند تولید می‌شوند که پاسخ گوی نیاز تمام دختر خانوم ها با سلایق متفاوت خواهد بود. اغلب کراپ ها و تاپ ها از جنس گیپور، پنبه و پلی استر هستند که به طور کلی جذب و چسب بودن از خاصیت های همیشگی آن ها بوده و هست. کراپ ها با در بر گرفتن قسمت سینه و تا حدودی کمر باعث زیبا تر به نظر رسیدن اندام شما و همچنین کژوال بودن استایل شما خواهد شد. امروزه استایل های خیابانی و کژوال زیادی را میتوان مشاهده کرد که اکثر آن ها در کنار خود از یک تاپ و یا کراپ بسیار زیبا و خوش رنگ برخوردار هستند‌. البته استفاده از کراپ و تاپ امری سلیقه بوده اما نمیتوان فواید استفاده از آن را یاد برد‌. یکی از این ویژگی های مثبت خنکی و راحتی این پوشش کاربردی و شیک است. کراپ ها بسیار راحت بوده و به شما آزادی عمل بسیار زیادی خواهند داد و مدل های بدون آستین آن برای ترکیب و ست کردن با سایر لباس ها و مانتو ها بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود. کراپ عضو دسته ای از پوشاک زنانه است که هم میتوان به عنوان یک پوشش شیک و هم به عنوان یک پوشش اسپرت و کژوال از آن بهره برد. از طرفی حتا میتوان تاپ و کراپ ها را برای استفاده های مجلسی و مراسم به خصوص نیز استفاده کرد و از زیبایی بیش از حد برخوردار شد. اگر قصد ست و ترکیب کردن کراپ و یا تاپ های خود با لباس های دیگر را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

کراپ با چی بپوشم؟

بدون شک پاسخ این سوال میتواند بسیار طولانی و گسترده باشد. اما بیایید دقیقتر برسی کنیم. اگر به طور کامل بخواهیم به بهترین آیم ها و آیکون ها برای ست کردن کراپ بپردازیم بهتر است ابتدا پاسخ های مختلف را دسته بندی کرده و سپس به طرز جامع به هر کدام پاسخ داد.

 

ست کردن کراپ تاپ برای استایل روزمره

کراپ تاپ همراه شلوار جین استایلی ستودنی و بسیار زیبا ایجاد خواهد کرد و از آن برای رفتن به کافه و یا گردش های روزانه استفاده کنید. از طرفی ست کردن کراپ تاپ با شلوارک استایلی کژوال و اسپرت تر به شما خواهد بخشید و برای فصول گرم سال گزینه مناسبتری محسوب می‌شود. اما بالا تنه ای ظریف اما ران های تو پر دارید بهتر است از دامن به همراه تاپ استفاده کنید تا علاوه بر زیباتر به نظر رسیدن اندام خود از راحتی فوق العاده نیز بهره مند شوید. البته نباید ترکیب کراپ و شلوار اسلش را از یاد برد که البته به دلیل راحتی بسیار بالایی آن برای مهمانی های خودمانی که اغلب در خانه برگزار می‌شود بسیار مناسب بوده و گزینه ای ایده عال است. نباید فراموش کرد که پوشیدن یک کت و یا مانتوی کوتاه و جلو باز میتواند در زیباتر شدن کراپ و اندام شده نقش تاثیر گذاری داشته باشد. به طور کلی کراپ برای زیر لباس های جلو باز نیز بسیار گزینه مطلوبی به شمار می‌رود.

 

ست کردن کراپ برای استایل کژوال

کراپ تاپ به همراه شلوار مام استایل به شما استایلی شیک و مدرن خواهد بخشید به طوری که احساس شیک و مدرن بودن را به خوبی به اطرافیانتان منتقل خواهند کرد. البته اگر پاهای کشیده ای دارید بهتر است از شلوار بگ استفاده کنید. استفاده از شلوار بگ میتواند در زیباتر شدن اندام شما نقش زیادی داشته باشد. کراپ همراه با دامن مدادی برای خانوم های میان سال که بالا تنه پر تر نسبت به دختران جوان دارند بهتر بوده و اندام آن ها را زیباتر خواهد کرد. البته شلوار لی زاپ دار نیز میتواند در اسپرت و خیابانی تر کردن استایل شما بسیار تاثیر گذار باشد و کراپ ها را زیباتر جلوه دهد.

 

ست کردن کراپ تاپ برای استایل مجلسی

کراپ تاپ همراه دامن بلند از دیگر گزینه هایی است که امتحان کردن آن باعث رضایت مندی شما از استایل خود خواهد شد. البته برای مجالس و دورهمی های مختلف کراپ تاپ همراه با شلوار مجلسی میتواند بسیار زیباتر باشد. کراپ همراه با شلوار مجلسی باعث ایجاد استایلی شیک و رسمی برای دختران و خانوم ها خواهد شد. همچنین کراپ تاپ همراه با کت و شلوار زنانه میتواند پوششی منحصر به فرد را برای شما ایجاد کرده و از زیبایی استایل خود لذت ببرید. البته تمام نکات و ترکیب های ذکر شده در این مطلب بر اساس نظر سنجی های مختلف و کسب اطلاعات گوناگون از منابع متفاوت بوده و انتخاب نحوه ترکیب کردن کراپ برای هر فرد میتواند سلیقه ای و متفاوت باشد. بهتر است به حس درونی خود اعتماد کرده و همان ترکیب و ست که در ذهن خود دارید را امتحان کنید تا از زیبایی استایل خود هرچه بیشتر لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *