مد و استایل

شلوار بگ را با چی بپوشیم؟

شلوار بگ را با چی بپوشیم؟

شلوار بگ را با چی بپوشیم؟ شلوار بگ یکی از مدل‌های پرطرفداری است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان از آن در استایل‌های مختلف استفاده می‌کنند. راحتی و آزادی شلوار بگ در کنار ظاهر جذاب و مدرن آن را می‌توان علت محبوبیت این شلوار به شمار آورد‌. اگر برای اولین بار بخواهید شلوار بگ بپوشید، بدون شک با این پرسش مواجه خواهید شد که شلوار بگ را با چه چیزی ست کنم؟ با ما همراه باشید تا شما را با نحوه استایل کردن شلوار بگ آشنا کنیم.

شلوار بگ چیست؟

شلوار بگ یک مدل شلوار گشاد است که حالت آزاد دارد. به همین دلیل افراد با پوشیدن آن احساس کاملا راحتی خواهند داشت. شلوار بگ نسبت به سایر مدل‌های شلوار قد بلندتری دارد. به همین دلیل با پوشیدن این شلوار قسمتی از آن کفش‌ها را می‌پوشاند. این مدل از شلوار عموما برای فصل بهار و تابستان مناسب است. با این وجود پوشیدن آن در فصل پاییز و زمستان نیز متداول است.شلوار یک به دلیل حالت آزاد برای فصل گرما بسیار مناسب است.

استایل مناسب با شلوار بگ

اگر شیک پوش بودن و داشتن استایل مناسب برای شما اهمیت دارد، باید به اصول ست کردن شلوار بگ توجه کنید. به طور کلی با انتخاب لباس یا کفش نامناسب برای ست کردن با شلوار بگ نباید انتظار یک ظاهر شیک و جذاب را داشته باشید. برای یافتن پاسخ مناسب پرسش شلوار بگ را با چی بپوشیم، می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید.

شومیز کوتاه و پیراهن مردانه با شلوار بگ

یکی از بهترین استایل‌‌های کاربردی برای شلوار بگ، پوشیدن آن با پیراهن مردانه با شومیز است. برای این استایل بهتر است از شومیز‌های ساده با قد کوتاه و پیراهن‌های مدل مردانه استفاده کنید. شومیزهای یقه باز نیز گزینه مناسبی برای شلوار بگ هستند. ترکیب شومیز یا پیراهن مردانه با شلوار بگ بسیار شیک و مدرن است و برای استایل‌های روزمره کاربردی به نظر می‌رسد. با این وجود می‌توان از ترکیب شلوار بگ با پیراهن مردانه یا شومیز در مکان‌های مختلف استفاده کرد. با انتخاب یک کفش اسپرت برای شلوار بگ و پیراهن یا شومیز، استایل خود را تکمیل کنید.

ست شلوار بگ با کت

از دیگر استایل‌های مناسب برای شلوار بگ، می‌توان به کت اشاره کرد. پوشیدن کت در کنار شلوار بگ یک انتخاب ایده‌آل برای مکان‌های رسمی است. این استایل شیک و جذاب می‌تواند به خوبی شما را از افراد دیگر متمایز جلوه دهد. برای این منظور پوشیدن کت‌های کوتاه با شلوار بگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کفش مناسب برای شلوار بگ

علاوه‌بر نوع لباس، انتخاب مدل کفش نیز برای شلوار بگ از اهمیت بالایی برخوردار است. شلوار بگ را با چه کفشی بپوشیم؟ بهترین مدل کفش برای شلوار بگ کدام است؟

شلوار بگ با کفش کتانی

کفش کتانی یکی از بهترین آیتم‌های انتخابی برای استایل شلوار بگ با شومیز‌های کوتاه یا پیراهن مردانه است. برای داشتن یک استایل زیباتر با شلوار بگ جین، پوشیدن کفش‌های لژدار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شلوار بگ و کفش پاشنه بلند

برای داشتن یک استایل شیک با شلوار بگ، کفش پاشنه بلند را انتخاب کنید. این مدل کفش برای انواع استایل با شلوار بگ و به ویژه کت و شلوار بگ برای مراسمات رسمی و خاص می‌تواند شما را بسیار جذاب و منحصربفرد جلوه دهد.

شلوار بگ با صندل

انتخاب کفش صندل برای شلوار بگ در فصل تابستان می‌تواند مناسب باشد. البته در صورتی که جنس شلوار بگ شما جین نباشد. برای استایل کردن شلوار بگ با کفش صندل انتخاب شلوار بگ با جنس نخی و پارچه‌ای نسبت به شلوار جین شیک‌تر است.

شلوار بگ با کفش کالج

طراحی کفش کالج به گونه‌ای است که می‌توان از آن برای انواع استایل استفاده کرد. این مدل کفش غالبا بدون پاشنه و تخت هستند. پوشیدن شلوار بگ با کفش کالج برای افراد با قد بلند مناسب‌تر است.

شلوار بگ برای چه افرادی مناسب است؟

شلوار بگ به دلیل طراحی ساده و زیبا برای تمامی افراد قابل استفاده است. به طور کلی این مدل از شلوار برای افراد با قد کوتاه، قد بلند، اندام لاغر یا چاق کاربرد دارد. بنابراین اگر تمایل دارید قد شما کشیده‌تر از حالت معمول نمایش داده شود، شلوار بگ را در استایل خود به کار ببرید.

نکات ست کردن لباس با شلوار بگ

برای داشتن یک استایل زیبا با شلوار بگ لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. برخی از این نکات عبارتند از:

از پوشیدن شومیز، پیراهن و به طور کلی لباس‌هایی با حالت آزاد با شلوار بگ خودداری کنید. چرا که بالاتنه شما را بزرگ‌تر از حالت معمول نشان می‌دهد. علاوه‌براین ظاهر شما را شلخته می‌کند.

از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، مشکی، کرم و سفید استفاده کنید. انتخاب شلوار بگ با رنگ روشن ظاهر پاهای شما را بزرگ‌تر از حالت عادی جلوه می‌دهد.

شلوار بگ با طرح شلوغ استایل شما را از شیک بودن خارج می‌کند. بنابراین طرح‌های ساده گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسند.

سخن پایانی

امروزه اغلب افراد به دنبال استایل‌هایی هستند که علاوه‌بر ظاهر شیک، در هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند. شلوار بگ به دلیل مدل آزاد و قابلیت ست کردن با طیف متنوعی از انواع پوشاک و کفش، یک انتخاب کاملا ایده‌آل برای تمامی افراد است. در این مطلب از دُرامد شما را با نحوه استایل کردن شلوار بگ آشنا کردیم. شما عزیزان می‌توانید انواع مدل‌های شلوار بگ را از پوشاک دُرامد تهیه کنید. جهت خرید محصولات به وب‌سایت فروشگاهی دُرامد مراجعه نمایید. شما شلوار بگ را با چه لباسی می‌پوشید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *