مد و استایل

فرق شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

محبوب ترین شلوارهای جین

امروزه تنوع بسیار زیادی در بازار پوشاک برای شلوار های زنانه و مردانه وجود دارد. یکی از پر طرفدار ترین ها در میان این بازار شلوار های مام استایل هستند. البته تا قبل از سال ۲۰۲۱ این شلوار ها محبوبترین بوده و از سال ۲۰۲۲ به بعد شلوار های مام فیت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و خواهند کرد. البته تاریخچه به وجود آمدن این شلوار ها به این سال ها ختم نخواهد شد و مربوط به سالیان بسیار دور است. شلوار های مام فیت و مام استایل خود در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که پاسخ گوی نیاز هر سلیقه ای خواهند بود. شلوار های مام استایل برخلاف مام فیت در ایران از ابتدای دهه نود به طور تقریبی طرفداران بسیار زیادی کسب کردند. این شلوار ها هنوز هم طرفداران خود را دارند و البته که بسیاری از افراد به زیبا تر بودن شلوار مام استایل نسبت به مام فیت اعتقاد داشته اما نمیتوان راحتی شلوار های مام فیت را نیز فراموش کرد که یکی مهمترین وجه تمایز های این شلوار ها بوده و هست. انتخاب شلوار متناسب با فرم بدن یکی از مهمترین قسمت های ست کردن لباس شما محسوب می‌شود. شاید یک شلوار خوش رنگ و زیبا به نظر برسد اما باید دید که آیا این محصول بر روی تن شما نیز جلوه زیبا خواهد کرد یا خیر. انتخاب لباس و مخصوصاً شلوار بر اساس قد و تو پر بودن ران ها و ساق پا یکی از اصلی ترین نکاتی است که قبل از خرید شلوار و مدل آن باید به آن توجه کافی داشته باشید. اگر به دنبال دانستن تفاوت های این دو شلوار با یک دیگر هستید و میخواهد اطلاعات بیشتری کسب کنید تا ادامه این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر برسی هر کدام این شلوار ها به تمایز های آن ها با یک دیگر نیز بپردازیم و نکات مختلف را برسی کنیم.

 

  •     شلوار مام فیت

 

اولین بار شلوار های مام فیت در ابتدای سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ مد شد و بسیاری از زنان آمریکایی قصد خرید این مدل شلوار را داشتن. البته جنس و طرح شلوار های مام فیت در آن دوره با شلوار های مام فیت که ما میشناسیم بسیار متفاوت است. بدون شک شلوار های مام فیت از راحتی بسیاری برخوردار نبوده اما زیبایی چشم گیری داشته و دارند. این شلوار ها همانطور که از نام آنها مشخص است در قسمت ران ها و ساق پا جذب بوده و به اصطلاح چسب هستند. همین موضوع باعث شده قسمت پایینی اندام افرادی که از شلوار های مام فیت استفاده میکنند بسیار جذاب و شیک به نظر برسد. به همین دلیل است که دختران جوان و یا پسر های لاغر اندام بهتر است از این مدل شلوار ها استفاده نکنند. علت آن هم کاملا مشخص است به دلیل لاغر بودن قسمت پاهای این افراد شلوار مام فیت زیبایی بسیاری نخواهد داشت و تقریبا ظاهری لاغر مانند به شما خواهد بخشید. بدون شک شلوار مام فیت یکی از زیباترین مدل های شلوار مد شده در طول تاریخ بوده و هستند و همین موضوع باعث شده تنوع طرح و رنگ در این مدل بسیار فراوان تر از مام استایل باشد.

 

  •    شلوار مام استایل

 

سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ مد و پوشاک مهمتر از سیاست و اقتصاد کشور ها بود. در این میان مدل ها و طرح های بسیار برای شلوار های زنانه و مردانه در مجله های طراحی مد و پوشاک ارائه شد. یکی از این مدل ها مدل مام استایل بوده که به سرعت در میان مردم مطرح و محبوب شد. این مدل ابتدا توسط جوانان دموده به شمار می‌ رفت اما هر کس بعد از پوشیدن یک بار شلوار های مان استایل و تجربه کردن راحتی این شلوار ها از طرفداران دائمی آن می‌شدند‌. شلوار های مام استایل قواره ای آزاد و گشاد دارند که حرکت آزادانه تری به شما خواهند داد. از طرفی شلوار های مام استایل به خوبی میتوانند لاغر بودن ران های شما را بپوشانند و ظاهری هماهنگ با بالا تنه شما ایجاد کنند. شلوار های مام استایل از فاق بلندتری نسبت به شلوار های مام فیت برخوردار هستند و اکثر آنها به طور زاپ دار تولید می‌شوند. در ادامه این مطلب به برسی برخی از مهمترین تفاوت های شلوار مام استایل و مام فیت خواهیم پرداخت.

 

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

همانطور که اشاره شد در سال های ۱۹۸۰ بین شلوار های جذب و چسبیده و شلوار های گشاد و آزاد تر اختلاف های بسیار زیادی بود. بسیاری از افراد علاقه مند بودند شلوار های مام فیت را استفاده کنند و در همین حال برخی از افراد علاقمند به شلوار های مام استایل شلوار های مام فیت را دموده میدانستند‌. مهمترین تفاوت شلوار مام فیت با مام استایل در راسته و آزاد بودن آنها است. شلوار های مان فیت همانطور که اشاره شد در قسمت ران و ساق پا چسبیده و تنگ هستند درست برخلاف شلوار های مام فیت که در قسمت ران گشاد تر و ساق پا نیز آزاد تر هستند. شلوار های مام استایل نیز از فاق بلند تری برخوردار بوده ک به طور کلی نسبت به شلوار های مام فیت راحت تر هستند. اما زیبایی شلوار های مام فیت از کسی پوشیده نبوده و در صورتی که از اندام و ران های تو پر برخوردار هستید بدون شک شلوار مام فیت انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. اما شلوار های مام استایل نیز برای افراد لاغر اندام که ساق پای نازک و باریکی دارند گزینه مناسب تری به نظر خواهد آمد. به طور کلی انتخاب بین این دو مد متفاوت سلیقه ای بوده و میتواند برای هر فرد متفاوت باشد اما هنگام خرید شلوار برای خود به نکاتی مانند علاوه بر راحتی و زیبایی مانند متناسب بودن برای اندام شما نیز توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *