مد و استایل

مانتو چهار خونه رو با چی ست کنیم؟

ست کردن مانتو چهارخونه

ست کردن مانتو چهارخونه

مانتو چهار خونه یکی از طرح ها و استایل های کژوال و شیک امروزه است که استفاده از آن قائده ها و قوانین خاص خود را دارد. همچنین این مانتو های چار خونه مدل های مختلفی مانند کشمیری و یا بغل زیپ و عروسکی را در تنوع گوناگون خود جای داده اند که میتواند پاسخ گوی هر سلیقه ای باشد. البته برخی از افراد مانتو های چهار خونه را به سلیقه خود و با لباس های مختلف ترکیب میکنند و برخی دیگر سعی در پیروی از نکات خاص این نوع پوشش جذاب دارند. بسیاری از افراد هنگام خرید مانتو چهار خونه به ریز و یا درشت بودن آن دقت کافی ندارند. به طور کلی قائده ای وجود داشته که در صورت پیروی از آن میتوانید با استفاده از مانتو های چار خونه ایراد های اندام خود را نیز بپوشانید. برای مثال خانوم ها و دختران لاغر اندام بهتر است از مانتو چهار خونه درشت استفاده کنند تا اندام آنها بزرگتر و زیبا تر جلوه کند. در صورتی که خانوم های تو پر بهتر است از مانتو های چار خونه با چهار خونه های ریز تر استفاده کنند تا اندام آنها مینیمال تر و زیبا تر جلوه کند. بدون شک برای استایل های غیر سمی و یا کژوال مانتوی چهار خونه یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. اما این انتخاب وابستگی های بسیاری به ترکیب و ست کردن آن با سایر لباس های شما دارد. برای مثال استفاده از مانتو های چهار خونه کوتاه در کنار لباس هایی با رنگ تیره میتواند به طور کامل زیبایی پوشش شما را از بین ببرد. البته این امر کاملا سلیقه ای بوده و شاید بسیاری از افراد این ترکیب ها را بپسندد. اما در این مطلب قصد داریم به برسی برخی از آیکون ها و گزینه هایی بپردازیم که میتواند مانتوی چهار خونه شما را هرچه زیبا تر به نظر برساند. اگر قصد ست و ترکیب کردن مانتوی چهار خانه خود را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

مانتو چهار خونه رو با چی بپوشیم؟

 

ترکیب کردن لباس ها و مانتو های مختلف با اکسسوری های گران قیمت یکی از مشکلاتی بوده که بشر و به ویژه خانوم ها از سال های ۱۹۸۰ به بعد با آن مواجه بوده و خواهند بود‌. مانتو های چهار خونه که یکی از پر طرفداران ترین مدل های مانتو هستند بسیار زیبا و جذاب بوده و در تن هر دختر نوجوانی به خوبی جلوه خواهد کرد. اما نکته قابل توجه ست کردن این مانتو های زیبا با دیگر لباس ها و اکسسوری ها است. یکی از نکاتی که هنگام ترکیب کردن سایر لباس ها با یک دیگر باید به آن توجه کنید رنگ این لباس ها محسوب می‌شود. برای مثال اکثر مانتو های چهار خونه از خطوطی با رنگ متفاوت از پس زمینه برای جدا کردن خانه های مختلف لباس بهره میبرند. اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم میتوان گفت در صورتی که خطوط جدا کننده مربع های مانتوی شما سفید است بهتر است آن را با یک شلوار و شال سفید در کنار یک کیف هم رنگ با پس زمینه مانتوی خود ترکیب کنید. اما اگر شلوار سفید و یا شال سفید ندارید جای نگرانی نیست. از آنجایی که مانتو های زنانه با طرح چهار خونه جزو مانتو های شیک و روزانه محسوب می‌شود رنگ خاکستری میتواند به خوبی با آن ترکیب شده و زیبایی خاصی را ایجاد کند. از طرفی اگر مانتوی چار خونه شما دارای رنگ های بسیار تیره و یا بسیار روشن است میتوانید آن را با شال ها، تیشرت ها، کراپ ها و یا شلوار های در همان طیف رنگی ست و ترکیب کنید. از طرفی شلوار های پارچه ای و یا جین برای ست کردن با مانتو های چهار خانه بسیار مناسب است.

 

ترکیب مانتو چار خونه با شلوار و شال

اگر مانتو چهار خونه ای که در اختیار دارید از رنگ های مشکی و یا سفید برخوردار است. استفاده از لگ و یا ساپورت مخالف رنگ مانتوی شما میتواند تضاد بسیار زیبایی را پدید آورد. برای مثال مانتو چهار خونه مشکی در کنار شال و شلوار سفید بسیار چشم نواز خواهد شد. اما اگر مانتو چهار خونه شما دارای رنگ های مختلف و روشن است بهتر است به سراغ شلوار ها و شال های ساده خود بروید. مانتو چهار خونه به اندازه کافی شلوغ بوده و بهتر است به شلوغی آن اضافه نکنید. ترکیب یک مانتوی شلوغ در کنار شلوار و شال ساده اما خوش رنگ میتواند انتخابی بی نظیر و بی نقص برای شما باشد. به طور کلی مانتو چهار خونه در ترکیب کردن لباس های شما تاثیر بسیاری نخواهد داشت. بهتر است شال و شلوار خود را با یک دیگر ست کنید و از رنگ های هماهنگ استفاده کنید و از طرفی بگزارید مانتوی چار خونه شلوغ شما جلب توجه کرده و شما را زیباتر نشان دهد. البته کفش و کیف نیز عضو جدایی ناپذیری از صنعت مد و پوشاک هستند. در صورتی که کفش و یا کیف مناسب و هماهنگی برای مانتو چهار خونه خود دارید بدون شک استفاده از آن ها با هر طرح شال و شلواری میتواند شما را عالی تر از همیشه جلوه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *