مد و استایل

معرفی انواع مختلف لباس اورال

معرفی انواع مختلف لباس اورال

لباس های اورال یکی از پر طرفدار ترین مدل های لباس مجلسی است که تنوع بسیاری دارد. تاریخچه و نحوه به وجود آمدن اورال یا همان جامپسوت به گذشته های بسیار دور برمیگردد. اورال یا همان سرهمی ها فقط برای مراسم رسمی و پوشش مجسلی مناسب نیستند، بلکه تنوع گوناگون آنها باعث شده برای مجالس نیمه رسمی و یا استایل های کژوال و اسپرت نیز مناسب و مورد پسند دختران جوان باشند. البته نباید نکاتی را در رابطه با خرید اورال فراموش کنید. برای مثال خانوم های تپل و یا دختران لاغر اندام هرکدام باید اورال متانسب با اندام خود را انتخاب کنند. در این مطلب قصد معرفی و برسی انواع مختلف لباس اورال را داریم‌ و نکاتی را برای هر نوع از آن معرفی خواهیم کرد. پس تا ادامه مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع اورال با ما همراه باشید.

 

اورال رامپر

اورال رامپر بیشتر مناسب دختران نوجوان است. البته برای مراسم کژوال و یا خودمانی نیز مناسب هستند و میتوان از آنها استفاده نمود. این اورال ها پاچه هایی کوتاه و حالتی شلوارک مانند دارند. اورال رامپر در بازار پوشاک به شلوار پیش بندی نیز معروف است. اورال های رامپر برای مجالس خودمانی که در فصل های گرم سال برگزار می‌شود بسیار مناسب هستند. اورال رامپر یک انتخاب بسیار جذاب برای روز های گرم سال است که میتوان با انواع مختلف لباس های دیگر ترکیب کرد و پوششی جذاب و شیک ساخت.

 

اورال بیلرسوت

بیلرسوت همان سرهمی است. به عبارت درست تر بیلرسوت تلفظ ترکی واژه اورال محسوب می‌شود. بیلرسوت ها نوعی دیگر از اورال هستند که بسیار راحت تر و آزاد تر از اورال ها می‌باشند. بیلرسوت ظاهری اسپرت و زیبا به شما خواهد داد و علاوه بر حس شیک بودن میتوان با بیلرسوت ها استایلی کژوال نیز داشت. این نوع اورال اولین بار برای کارگران کارخانه ها استفاده شد. اما سپس بعد از گذشت زمان طراحان به فکر استفاده از آن در صنعت مد افتادند. در نتیجه اورال های بیلرسوت به وجود آمد. بیلرسوت ها با دو بند یا نوار نسبتا باریک بر روی شانه های شما ظاهری اسپرت و جذاب به شما خواهد بخشید.

 

اورال اسپرت

اورال اسپرت استایلی خیابانی به شما خواهد بخشید. این اورال ها برای تیپ های روزمره و خیابانی بسیار مناسب هستند. این اورال ها بسیار راحت و زیبا خواهند بود و به خوبی اندام شما را حتا در فصل های گرم سال خنک نگه میدارد. معمولا علاوه برای ایجاد استایل خیابانی از اورال های اسپرت در مهمانی های دوستانه نیز استفاده می‌شود.

 

اورال مجلسی

اورال های مجلسی تفاوت بسیاری با اورال های معمولی ندارند. این لباس ها معمولا از پارچه های مجلسی مانند گیپور، تور، کرپ و ساتن دوخته میپوشند. البته برخی از آنها ترکیبی از انواع پارچه ها با رنگ های مختلف هستند تا ظاهری رنگین و جذاب به شما ببخشند. اورال های مجلسی یک انتخاب بسیار مناسب برای مجالس رسمی مانند عروسی ها هستند. بدون شک استفاده از اورال بهترین گزینه برای تجربه یک استایل شیک و مجلسی است.

 

اورال شلوارکی

اورال شلوارکی با اورال های اسپرت تفاوت چندانی ندارد. این اورال ها در میان دختران نوجوان و کودک بسیار محبوب است. اورال های شلوارکی درست مانند اورال اسپرت هستند با این تفاوت که در قسمت پایینی به جای شلوار های بلند و شیک از پاچه های کوتاه مانند شلوارک و اسپرت بهره میبرند. البته این استایل برای فصل های گرم سال مناسب است و نمیتوان از آنها برای پاییز و یا بهار استفاده کرد.

 

نکاتی قبل از خرید انواع اورال

نکاتی بسیاری هنگام خرید انواع اورال وجود دارد که به برخی از آنها در این مطلب اشاره خواهیم کرد. برای مثال نوع و مدل آستین اورال در زیبایی آن نقش بسیاری دارد. هر نوعی آستینی که فکرش را بکنید میتوان بر روی اورال ها مشاهده کرد. پس اگر قصد خرید اورال را دارید گزینه های بسیار متفاوتی در بازار برای شما وجود خواهد داشت. علاوه بر آن شکل و فرم یقه نیز در زیباتر شدن اورال نقش پر رنگی خواهد داشت. یقه خشتی، قایقی، هفتی و گرد انواع مختلفی هستند که بر روی اورال ها میتوان مشاهده کرد.

 

قیمت و خرید انواع اورال

اورال ها در دسته لباس های بسیار لوکس و گران قیمت طبقه بندی نمی‌شوند. این لباس ها علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار‌ اند. اگر قصد خرید لباسی شیک و مجلسی دارید بدون شک اورال یک گزینه بسیار زیبا و به صرفه برای شما خواهد بود. البته گاهی ست کردن اورال های اسپرت با پیراهن های شیک و یا اکسسوری های زیبا ممکن است بسیار گرانتر از اورال های مجلسی برای شما تمام شود. بنابراین بهتر است در خرید اورال دقت کنید تا بتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. دُرامد یکی از فروشگاه های محبوب آنلاین به حساب می‌آید و شما میتوانید با هر نوع سلیقه به این فروشگاه مراجعه کنید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. تنوع بی نظر، امکان مرجوعی کالا و دوخت بسیار دقیق و زیبا از جمله مهمترین ویژگی محصولات این فروشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *