مد و استایل

۵ مدل مانتوی مازراتی جدید ۱۴۰۳

۵ مدل مانتوی مازراتی جدید ۱۴۰۳

مانتو های مازراتی از جمله مانتو های خوش دوخت و زیبای بازار پوشاک زنانه است. این مانتو ها همانطور که از نامشان پیدا است، با استفاده از پارچه های مازراتی دوخته شده‌اند. پارچه مازراتی در دسته پارچه های کرپ و نسبتا ضخیم طبقه بندی می‌شوند. این نوع پارچه ها توسط یک سری نخ های تابدار و فرایند های شیمیایی پیچیده تولید و ساخته می‌شوند. همچنین ضد چروک بودن از ویژگی های مهم پارچه های مازراتی است. درست است که ضخامت مانتو های مازراتی زیاد است ولی نباید خنک بودن و منفذ دار بودن پارچه مازراتی را نیز از یاد برد. مانتوهای مازراتی از جمله مانتو هایی هستند که هم در فصول سرد سال و هم در فصول گرم مانند تابستان‌ها قابلیت استفاده دارند. شایان ذکر است که مانتو های مازراتی حتا پس از بارها استفاده و شست شو قابلیت کشسانی خود را از دست نخواهند داد. بسیاری از مانتوهای مازراتی طراحی و دوخته شده موجود در بازار حاصل کار طراحان و خیاط های تولیدی های داخلی است و معمولا تعداد کمی مانتو مازراتی وارداتی در بازار پوشاک زنانه وجود دارد. در ادامه به معرفی برخی از زیباترین و جذاب ترین مانتو های مازراتی موجود در بازار خواهیم پرداخت.

مدل تک یا دو دکمه ای مانتوی مازراتی

شاید به نظر ساده به نظر برسد اما دکمه های براق و بزرگ بر روی مانتو هایی از جنس پارچه مازراتی به قدری زیبا جلوه خواهند که توجه هر فردی را جلب میکند. در مدل تک دکمه در هر طرف مانتو یک دکمه دوخته می‌شود. در مدل دو دکمه نیز همین اتفاق خواهد افتاد ولی به جای یک دکمه در طرفین از دو دکمه در طرفین استفاده می‌شود. یا به عبارت ساده تر از ۴ دکمه در جلوی مانتو استفاده می‌شود. دکمه های مانتوی مازراتی اغلب قابلیت استفاده ندارد و صرفا جنبه تزئینی آنها مورد توجه است. برای بسته نگه داشتن جلوی این مانتو ها معمولا از گیره‌ های مخصوص و یا کمربند ها استفاده می‌شود.

مانتو مازراتی یقه گرد و یقه انگلیسی

مانتو های یقه گرد مازراتی از دسته محصولات پرطرفدار میان بانوان هستند که علاقه‌مندان آن نیز در فصل تابستان چندین برابر خواهند شد. این نوع مانتو‌ها را به راحتی می‌توان با شومیز ترکیب کرد و زیبایی خاصی به آن‌ها بخشید. البته زیبایی یقه انگلیسی را نیز نباید فراموش کرد. زیبایی مانتوهای مازراتی با یقه انگلیسی از کسی پوشیده نیست و میتوان این نوع را جزو زیباترین مانتوهای مازراتی دانست. یقه انگلیسی ظاهری الگانت مانند دارد و حس شیک بودن را به خوبی به صاحب خود منتقل میکند.

مانتو مازراتی با کمر چین

مانتوی مازراتی با کمر چین تا حد زیادی عیب های اندام های شما را می پوشاند و ظاهری شیک و زیبا به اندام شما میدهد. این نوع مانتو کمر را باریکتر نشان داده و میتواند اصلی ترین انتخاب شما در سال ۱۴۰۳ باشد. مانتو های مازراتی با کمر چین معمولا توسط یک کمر بند پارچه ای بسته میشوند تا ظاهری زیباتر به مانتوی شما بدهند. کمر چین یکی از ترند ترین مدل مانتوهای سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود که بسیاری از دختران نوجوان نیز علاقه شدیدی به آن دارند. مانتوهای مازراتی با کمر چین معمولا جزو پیشنهاد های اول در فصل تابستان هستند.

مانتوی کرپ عبایی مازراتی

معمولا مانتوهای عبایی مورد پسند دختران نوجوان نیست ولی بسیاری از بانوان میان سال به این نوع مانتو علاقه بسیاری دارند. مانتو مازراتی عبایی از پارچه کرپ و یا حریر مازراتی دوخته شده که علاوه بر ایجاد پوششی زیبا و شیک، حجاب اسلامی آن را نیز حفظ میکند. البته در خرید مانتوی مازراتی باید به عوامل مختلفی دقت کنید. شاید برخی از مانتو های مازراتی مناسب قد و یا حتا سن شما نباشند، بنابراین بهتر است بهترین گزینه را بر اساس قد و سن خود انتخاب کنید. انتخاب صحیح نوع مانتو با در نظر گرفتن سلیقه شخصی میتواند اثر غیر قابل باوری در افزایش اعتماد به نفس شما داشته باشد.

مانتو مازراتی با آستین پفی

آستین پفی از گذشته تا به امروز در شیک و زیبا جلوه دادن لباس های زنانه نقش پر رنگی داشته و خواهد داشت. هرچند که این نوع طرح جدید نیست ولی قدیمی هم نخواهد شد و همچنان طرفداران خود را پس از قرن ها حفظ کرده و مشتریان زیادی دارد. پفی بودن آستین مانتو مازراتی قطعا نقش به سزایی در خوش استایل نشان دادن شما خواهد داشت. مانتوی مازراتی خفاشی، مانتوی مازراتی سه تیکه، مانتو مازراتی آستین سه ربع، مانتو مازراتی سنتی و مانتوی مازراتی کرپ از دیگر انواع مختلف مانتو مازراتی هستند که از زیبایی و طراحی بسیار خوبی برخورداند.

بهترین مانتوی مازراتی ترند ۱۴۰۳ رو از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید مانتوی مازراتی و ترند ترین مدل های ۱۴۰۳ را دارید بهتر است ابتدا سری به سایت درامد بزنید تا علاوه بر بهره مندی از تنوع بالای محصولات آن بتوانید فیلم محصولات را نیز مشاهده کنید. خریدی مطمئن با پشتیبانی و تحویل سریع تجربه ای متفاوت از خرید مانتو را برای شما رقم خواهد زد.حتا اگر پس از خرید مانتو مازراتی به هر دلیلی از آن خوشتان نیامد و قصد تعویض آن را داشتید میتوانید به راحتی و رایگان محصول خریداری شده خود را مرجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *